2. august 2011

Drammen :)

Da klokka ble 04:50 i går sto jeg opp å gjorde meg klar til turen. Jeg og pappa er nå på reise etter fint vær. Vi kjørte nedover til Drammen og fikk med oss sol, strand og bading, 27°C.
 Fra venstre: Emma, meg og Miriam
 Når vi kom hjem ble det god middag og herlig desert.
Miriam til venstre, meg i midten og Emma til høyre, så har vi Pus forran da.
Bildene er lånt fra Emma: htte://sugarlicious.blogg.no
Nå sitter jeg, Martin, Miriam og Emma i stua og ser CSI. Etterpå skal vi jentene opp på garasjen og "sove".
I morgen fortsetter jakten på en varm sommer. Stavanger, Prekestolen, Oslo, "anywere you are I am near, anytime you go I'll be there.." Sol, Vi kommer! =D

- Har du jakta på sola før?
- Har du dratt på tur uten å vite hvor dere skulle?

Ha ei god natt :)

5 kommentarer:

  1. fine bilda :D. hyggelig å ha dere på besøk <3

    SvarSlett
  2. fine bilda :D, huggelig å ha dere på besøk <3

    SvarSlett
  3. Line: Bli no godt å få dokk heim å ja:D hils pappa!!<3

    SvarSlett
  4. Fine bilda og spennende med Prekstolen da :)

    SvarSlett
  5. takk, ja koselig å være her :D <3 ja, det skal jeg gjøre :) takk :)

    SvarSlett