6. august 2011

og så var det morgen...

For en strålende morgen, klokka er 08:08 og det er hele 18°C ute...Wow, 18! hehe, men fulene synger så da er sommertegnet oppe enda. Vi har ikke hatt en så veldig varm sommer i trønderlag, men har håpet på varmere temperaturer nå. 

Vi bada på ei av strendene i nærområdet i går. Hoppa en gang fra brua, skulle egentlig ikke gjøre det, men gjort er gjort. Lå flere timer på stranda og bare snakka og solte oss. Det var: meg, Silje, Mette, Andrea, Joakim, Erlend, Nikolai og Sondre..++ og etterhvert kom også Kent, Andreas og Ragnhild. Var sikkert flere der, men det er ikke lett og komme på ALLE. Kommer kanskje ut bilder fra stranda seinere. Håper virkelig det blir varmt nok til å bade i dag også. Hadde virkelig vært deilig med ekte varm sommer i Trønderlag.


Nå ligger jeg på et av soverommene hos mamma med katta i fotenden. Strikketøyet ligger framme og jeg er ganske snart ferdig med babypleddet, mangler bare å hekle blomster på og kanten rundt. Var ute en tur og henta meg stikkelsbær som jeg ligger å knasker på. Namm ;)

2 kommentarer: