3. august 2011

Stavanger og Prekestolen

Hei godtfolk! Jeg og pappa var på stranda i Drammen til ca. kl. 17:00 og da kjørte vi rett til Stavanger.
 Ei natt i hærlige Stavanger, sto opp tidlig og kjørte mot prekestolen. Turen opp gikk greit, og vi gikk og gleda oss til å komme på toppen. Prekestolen er 604 meter over havet og det er beregnet at turen tar 2 timer hver vei.

Vel framme var det varmt, men litt vind. Herlig å komme på toppen å kjenne vindpust så det ikke blir for varmt. Jeg elsker jo høyder så jeg måtte bare legge meg på tuppen. Jeg og pappa brukte 1 time og 20 minutter til toppen.


Måtte jo legge meg på tuppen for å se ned. Jeg elsker høyder og det var herlig med det dragesuget i magen når jeg så hvor bratt det var, og hvor langt ned det fakrisk var.


Nå er vi tilbake i Drammen. Jeg, Emma, Miriam og Martin ligger nede i stua og ser film. Jeg og pappa blir her til i morgen eller overmorgen, vet ikke helt enda, kommer helt an på været.

- Har du vært på Prekestolen?

Ha ei fin natt! :)

6 kommentarer:

  1. Oj... så spennende å kor tøff du e Anne, fine bilda tå ei flott jente :) Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. takk :) ja var gøy å være der. klem <3

    SvarSlett
  3. Line: du e gal lillesnurr<3

    SvarSlett
  4. neida :D bare veldig glad i høyder :) pappa holdte rundt begge beina mine og trakk meg tilbake så fort jeg var ferdig. Gikk veldig greit :)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder Anne! OG du kan umulig ha høydeskrekk :-) Sprekt gjort! Marit

    SvarSlett
  6. takk <3 har ikke det heller, elsker høyder :) hehe.. :D

    SvarSlett