28. august 2011

Oslotur

I morgen drar hele klassen min til hovedstaden i Norge, Oslo. Blir den første klasseturen vi sover over ei uke, bortsett fra Drageid skoleleir. Vi kommer nok til å ta mange bilder og kansje også videoer fra turen. Har ikke planlagt at noen andre skal blogge for meg, så er ikke sikkert det blir blogget denne uka. Jeg kommer kanskje til å gå på internettcafè så jeg får blogget, men kan hende jeg prioriterer shopping i stedet. Så da snakkes vi om ei uke!

Vi skal møte opp på skolen litt før klokka 05:50 for da går bussen til byen. Fra byen skal vi ta toget til Oslo, hvor vi skal være ei uke. Vi får oppgaver i oslo som går ut på å finne plasser rundt om kring i oslo området. Vi skal også innom slike steder som NRK, Holmenkollen, Operaen osv.
Ønsk meg god tur da <3

- Hva skal du gjøre denne uka?

Kos dere masse denne uka også, glad i dere!

2 kommentarer: