6. august 2011

Filmkveld

I dag har jeg og Silje solgt lodd til andeløpet og da vi ble ferdige dro vi å så på A-lagskamp. Rissa spillte mot Vanvikan som ligger ca. 20 minutter unna med bil.

Etter kampen handla vi inn til Anne-Martin kveld og lagde mat.
Etter ei herlig kyllig-gryte gikk vi opp på og så film. Martin hadde litt vondt i hodet og var kjempetrøtt så han sovna. Vi eller.. JEG så filmen Rango.
 Fikk ikke helt med meg handlingen, for jeg begynnte å søle godteri overalt... Hehe, FLAUT! Ble ikke så vi fikk sett ferdig hele filmen, ettersom Martin hadde så vondt i hodet og måtte hjem, god bedring Martin! :) hysj, ikke rope... God bedring Martin <3

- Har du også hatt en fin dag?

Sov godt :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt en kjempefin dag :))
    sv: Tusen takk Annemii ♥ Du e nydeli ; ))

    SvarSlett
  2. Det var godt og høre ;* <3 versågod Mettemiii ;* du e vakker :') <3

    SvarSlett