13. august 2011

13.08.2011

Vi alle har noe eller noen og feire, og i morgen reiser jeg til Frankrike. Det skal jeg og pappa feire. Vi gleder oss noe veldig og det kommer til å bli veldig interessant å være der nede, for vi har ikke bestillt hotell enda. Kan bli gøy og se hvordan hotellet vårt blir. Jeg skal selvfølgelig ta masse bilder fra turen og blogge de etterpå så dere får se hvordan turen min ble.
Når jeg kommer hjem er det skolestart. Ei uke med skole først før hele klassen reiser til Oslo. Det skal vi nok feire når vi kommer dit. Først blir det feiring i Nice i Frankrike. Adiós amigos <3

- Hva skal du gjøre denne sisste uka før skolestart?

Håper dere får ei fin uke alle sammen!
Ikke glem og innom bloggen min selv om jeg er borte, blir blogging.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar