28. august 2011

Kakaokveld

Da har jeg hatt kakaokveld med Mette, Ragnhild, Andrea og Maja. Her kommer en video av Mette, Andrea og Ragnhild. Tusen takk til Mette som orka og lage en liten video. Den kan du også se på bloggen til Mette, linken er koblet i navnet.

Kakao, potetgull, kanelsnurr-kake, is, brus, marsmellows og godteri. God, usunn kveld med jentene. Føler på meg at det kan være lurt og starte morgendagen med litt trening... Siden jeg og Maja ikke ble med på videoen kommer det et bilde av oss i slutten av innlegget! Men er de ikke søte? Jentene mine, hehe, noe for seg selv. Herlige jenter alle sammen, vi klarer ikke være sammen uten å ha det gøy. Må alltid si noe rart eller missforstå en vits å skjønne det lenge etterpå. Alle har egene stiler og vi er ikke like på alle ommeråder, men det gjør denne vennegjengen så sterk. Glad i dere jenter!
 Bildet er fra dagen vi konfirmerte oss, har brukt de fleste av bildene jeg har av oss to så ble dette bildet. Holder fast i hverandre, hun er som den lillesøstra jeg aldri fikk. Håper dere hadde det like koslig som meg, dette må gjentas.

- Hva har du gjort i dag?

Sov godt lesere, ha ei skjønn natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar