19. august 2011

18.08.2011

Da har jeg kommet til det stedet hvor jeg gjerne vil takke alle leserne i alle land. Det har seg slik at jeg har lesere i følgende land:
  • Norge
  • United kingdom
  • Sweden
  • United States
  • Greece
  • New Zealand
  • Senegal
  • Turkey
Tusen takk alle sammen!
Thank you all!

Muchas gracias!
Dank u allen! 
...
(Stoler ikke helt på google oversetter, for den er ikke serlig god i bøyningene av ordene, men håper dere ikke blir sure.)

Jeg har sett på statistikken og den viser at jeg har nesten 100 lesere  HVER DAG! Det er jo helt sykt! Det ligger mellom 90 og 120 lesere og jeg er superfornøyd! Takk til dere alle som leser bloggen min, jeg er super takknemmelig og får ekstra selvtillit når jeg ser at så mange har tatt seg bryet å gå innom bloggen. Dere må bare stille spørsmål og komme med forslag til hva jeg kan blogge om, jeg svarer gjerne.

Love you all =D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar