15. august 2011

15.08.2011

De beste jentene. 
JA, jeg er fullt klar over at det er flere jenter som er like bra, men det er disse jentene jeg har flest minner med.
 Haha, uansett hvor mye vi prøver så klarer vi ikke å få til et bilde hvor alle ser opp i kameraet. Og om alle ser i kameraet er det noen som lager grimaser eller ikke blir med eller noe.
 Her ser dere også et slikt bilde... HAHA! :)
Fra venstre: Maja, Ragnhild, MEG, Andrea og Mette
 Mange fine minner med dere, og flere skal det bli! <3
 Meg og Mette <3
 Maja og meg <3
 Andrea og meg <3
 Emma, meg og Miriam <3
 Meg og Mette igjen... <3
 Hva var det jeg sa om disse bildene... Jeg prøver hardt på å skjele, Mette les seg ihjel og Andrea prøver å feste øredobben...
 Skoleballet, Ragnhild, Mette og meg <3
 Sol ja... Jaja, er no utrolig gøy og se igjennom bildene å se alle de dårlige, men rare bildene av oss ;)
 Emma, meg og Miriam <3
 Her er vi igjen gitt... Meg og Mette =D Her sitter vi på elefanten på TrondheimTorg, haha ser det står: ØPER DINE LIMER på siden... det skal vel egentlig stå "kjøper dine filmer" er en ting som står forran de forrerste bokstavene.
 Joda, her greide vi det. Men dette bilde ble jo ganske utydelig da... <3
 Miriam, Karen og meg <3 Emma er fotograf ;)
HAHA, gammelt bilde av meg, Silje og Maja. Se så søte vi er... (Silje brukte og bruker ikke briller, det er morfaren til Maja sine) Har flere, kommer senere ;)

- Har du noen venner du passer ekstra godt med?

Ha en strålende dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar