5. august 2011

Vegard har bursdag!

I dag har Vegard bursdag! Han bor langt unna så vi treffer ganske skjeldent, men jeg er glad i deg fordet. Ikke glem meg. Har nesten ingen bilder av han så får bli dette søte barnebildet.
Se på den lille gutten ;) Gratulerer så utrolig mye med dagen Vegard! Håper du får en fin dag vidre, og masse gaver. Jeg husker jeg satte som mål i fjor at jeg skulle gratulere deg først i 2011...Men da jeg ringte i natt sa du jeg var nr. 30 eller noe, så jeg tar det igjen nesteår... Gratulerer for i år OG nesteår! Nå burde jeg være først! :) Haha, nyt dagen til det hele.

- Kjenner du noen som har bursdag i dag?

Ha en fin dag alle sammen =)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk Anne <3 kjempe glad i dæ :D

    SvarSlett
  2. værsågod ;) <3 kjæmpeglad i deg også <3

    SvarSlett