31. juli 2011

Sover over hos Mette

Jeg og Mette fannt plutselig ut at vi skulle bade, det var ca. 14◦C ute. Mette er en av mine bestevenninner og barndomsvenner, hun har alltid vær her for meg. Vi klarer nesten ikke å være alvårlige når vi er sammen. Mette får meg alltid i bedre humør, og vi ler av det meste når vi er sammen. Jeg er utrolig glad i deg Mette mi <3 Du betyr utrolig mye for meg.

 Mette miii =) <3 smette.blogg.no
Fannt meg en håv så jeg måtte jo prøve fiskelykken...
 Fikk to små på første forsøket. Slapp de utti med engang da.

 Haha... Jeg hadde litt problemer med å komme meg opp på brygga igjen, var jo ikke noen stige der. Herlig tempratur i vannet, litt kalt å komme opp igjen etterpå, men det gikk veldig bra. Nå skal vi se film, vi snakkes.


- Har du bada i det sisste?

Ha en fortryllende natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar