24. juli 2011

Pirbadet :)

I går var jeg, Miriam, Karen og Emma i pirbadet. På innsiden av denne bygningen er det flere vannsklier og både varmt og kaldt vann, stupebrett og baby-basseng, bølgebasseng og "strømmen" ++ Vi tok båten fra vanvikan kl: 10:15 Vi var her i mange timer og tok båten hjem først kl: 16:00.

Etter pirbadet ble jeg kjørt til Marius, en god venn av meg, hvor jeg egentlig skulle spise middag. Da jeg kom dit var han ikke hjemme, så jeg venta inne med familien. Han kom hjem og mora begynnte med middagen :) Like før middagen ringte mamma og sa at jeg måtte hjem, fordi vi skulle til Overlandshaugen -> Halslia. I Halslia spillte vi masse kort  og snakka om dagen. "Etter et gpdt måltid kommer alltid desert." Deserten denne kvelden var en nydelig jordbærpai.

Karen har sovet over hos meg, men vi kom hjem så seint at vi fikk ikke blogget osv. Karen sover enda...


- Har du vært i Trondheim-pirbad før?

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar