16. juli 2011

Vondt i halsen...

Jeg har hatt vondt i halsen i over en uke nå og jeg hoster veldig. Det verste var ikke at det var vanskelig å snakke, men det var ekkelt og vanskelig å synge også. Jeg synger vanligvis heletiden, men for å få tibake stemmen måtte jeg rett og slett prøve å holde kjeft. Det var litt gøy i begynnelsen for da klarte jeg ikke å snakke med tonefallene jeg ville, så sakasmen og ironien ble helt borte (noe jeg lo veldig av, mens de andre ikke skjønnte noe).

Jeg har pakka innpåbrett etter brett med halspastiller og knaska på mange nellikspiker, og endelig er jeg bedre. Jeg klarer å synge litt og det er jo herlig, men tror nok ikke jeg skal synge offentlig enda. Jeg gleder meg sykt til å kunne synge høy igjen.

I morgen skal jeg på picnic med Maja, Mette, Ragnhild og Andrea. Vi skal også ta bilder som dere få se i morgen. Gleder meg!

- Har du hatt vondt i halsen lenge før?
- Har du vært på picnic før?

Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. ja, jeg har hatt vondt i halsen før !

    SvarSlett
  2. stakkar, begynner å bli bedre i halsen jeg nå.. ENDELIG!! :D

    SvarSlett