30. juli 2011

Ferie =)

Nå har jeg ferie til 11.august. Herlig å ha ferie igjen. Får virkelig håpe været blir bedre så jeg kan bade litt. Jeg elsker og bade og er litt skuffet over sommeren siden vi har nesten ikke hatt noe sol, så har derfor heller ikke vært så mye bading som jeg hadde håpet.
Nå sitter jeg hos bestemor og strikker, skal spise litt taco før jeg drar til pappa. Blir kansje litt mindre blogging denne uka siden nettet til pappa ikke fungerer på pc'en min... Jeg skal prøve og lure det til i når jeg får det til. Blir sikkert ferdig med babypleddet denne uka ettersom det blir mindre pc bruk, så noe bra fører dette med seg også. Grunnen til at det ikke blir så mange bilder er fordi jeg ikke har overføringskabel fra mobilen min åsså har jeg ikke kamera + at kameraet på pc'en ikke funker, derfor blir det lite bilder og de bildene som kommer er lånt fra venner eller google eller andre blogger. Skal linke så mye jeg klarer.

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentarene Annesnuppa ♥ Håpe vi kanj finnj på nåkka snart ;)

    SvarSlett
  2. ;* superduperglad i deg snuppelupp ;) <3 hehe, ligger over til deg i natt ;*

    SvarSlett