25. juli 2011

10 ting du ikke visste om meg

  1. Jeg er allergisk mot to ting: knott og laktose (er ikke så veldig allergisk mot laktose lengre, men får elveblest om knotten biter meg). 
  2. Jeg har store interesser for: strikking, hekling, sying og elsker å tegne klær.
  3. Jeg synger heletida, klarer ikke å slutte... Om du prøver å stoppe meg, blir det stille noen sekunder før jeg automatisk begynner å syngee igjen.
  4. Jeg er utrolig lat og jeg kan garantere deg at om du spør vennene mine om det kommer de til å si det samme.
  5. Jeg ønsker meg: en chinchilla, en rotte, en hund og en hest.
  6. Jeg har alltid villet dra til: 
  7. Jeg har allerede planlagt store deler av framtiden min, kan selfølgelig endres.
  8. Jeg gjør og sier ting og tenker over det etterpå som f.eks. "Maja? du skal få tre kattunger av meg i bursdagsgave i år." åsså tenker jeg over først etterpå at jeg har avslørt hva HUN skal få i bursdagsgave. PS: ble ikke kattunger i år heller Maja...
  9. Jeg hjelper alle dyrene som trenger det, selv om ikke alle er mine.
  10. Jeg liker ikke: majones, kaviar, reker, blåskjell, tomat, paprika...(en time siden)...løk og dressing, men elsker lakris. Er ikke slik at jeg ikke liker annet godteri, for det gjør jeg, men lakris er min favoritt. Jeg kan spise enorme mengder lakris uten å få vondt i magen.

4 kommentarer:

  1. aldri smakt lutefisk, men liker sikkert ikke det heller :p

    SvarSlett
  2. Hei jenta mi, liker ikke at du skriver at du er lat - du er den letteste å be om ei tjeneste av de jeg kjenner:) Du er ei fantastisk fin, omsorgsfull og flott jente. Takk for at DU er DU:)Klem fra mamsen

    SvarSlett