29. juli 2011

Bestemor =)

Fikk besøk av en kamerat på jobb i dag ;) Setter utrolig stor pris på at han tok seg tid til å komme innom en time. Tiden flyr når man har noen å snakke med. 
Jeg skal sove hos bestemor i natt :) Strikke mer på babypleddet og kansje hekle litt på pyntepleddet mitt. Blir nok en skikkelig kosekveld. Skal prøve og ikke spise så altfor mye godteri og potetgull, men er så vanskelig når det kommer til å stå på bordet rett foran meg.
Nå sitter jeg oppe på rommet mitt hos mamma og hører på musikk mens jeg pakker for å være til pappa ei uke. iiiiiii! 16 dager til jeg skal ta flyet ned til Nice i Frankrike å være der ei uke med pappa. Vi gleder oss veldig til å se oss rundt å besøke de plassene vi kjøre igjennom for noen år tilbake. Blir nok en eller flere turer innom Monaco også. Monaco er verdens nest minste lang og består av EN by.

Her er et bilde av havna i Monaco.

- Strikker eller hekler du?
- Har du vært i Nice eller Monaco før?

 Blir mer blogging like etter 00:00 for da er det bursdag!
Ha en super kveld! :)

2 kommentarer:

  1. va der for ca to uka siden. vi kjørt rundt i frankriket, og stoppa i monaco å så på dem syyyke båtan å sånt der ;p

    SvarSlett
  2. Det er nydelig der :) helt herlig og se alle de båtene og de pene strendene, NYDELIG :D <3

    SvarSlett