12. juli 2011

Tur til byen ;p

I dag har jeg vært i Trondheim med Karen og Emma :) Vi var først på Mercursenteret og der kjøppte jeg meg en nydelig ring. Etterpå dro vi på kinoen "Bridesmaids", den var kjempebra.

Filmen handler og ei dame som heter Annie og barndomsvenninna hennes Lillian. Venninna har fått en ny venninne (Helen) gjennom jobben til mannen hennes. Lillian skal gifte seg og Annie skal være forlåver noe som vil si at Annie står for all planleggingen. Det oppstår sjalusi mellom Helen og Annie, som fører til at den ene prøver å være bedre enn den andre og Annie er den første som taper. På den store dagen klarer ikke Helen å finne Lillian, så hun går til Annie som ble avvist fra bryllupet. Helen unskylder seg for alt hun gjorde galt og ber om forlatelse. De finner Lillian og Annie blir forlåver igjen. 

Dette var en kort oppsumering av filmens handling. Filmen var kjempebra og falt i god smak for min del.

Etter kinoen shoppa vi litt mer, jeg kjøpte meg et par høyhelte svarte sko med sløyfer på. Vi satt på Tulla Fischer å spiste en fantastisk pizza og varma oss til pappa kom og henta oss. Været i dag var ok, ikke helt skyfritt og sol, men temperaturen var likevel god selv om skyene var på plass. Bilder fra turen kommer nok ut i morgen en gang :)

- Har du vært på kino i det sisste? Hvilken film så du?

Ha en god natt alle sammen ;p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar