14. juli 2011

Dopapir som kamerastativ ;)



I kveld skulle jeg og Maja ut og ta bilder av oss i kornåker uten kamerastativ... Vi var litt kreative og henta to dopapirsekker, jeg vet hva du tenker.. Må se domt ut å gå rundt med dopapirsekker i en kornåker, men det gjorde vi altså.
 Her er et av de nydelige bildene av meg og Maja ;p
Så kansje litt domt ut å gå rundt med hver vår sekk med dopapir og gjørme på føttene (vi måtte jo selvfølgelig prøve noen bilder i vannet også, men de ble ikke særlig bra). Jeg og en av mine bestevenninner Maja finner alltid på rare ting :)
Dette er den nydelige elva vi vassa utti, litt gjørmette var det jo i vannet, men vi brydde oss jo ikke om det.
Jeg skal sove hos Maja i natt og i morgen skal vi ta noen flere bilder før vi drar til Brukbart :) kom og besøk oss! 

- Har du tatt bilder med dopapirsekker som kamerastativ? 
- Kommer du til å gjøre det?

Ha ei fin natt alle sammen :)

7 kommentarer: