13. juli 2011

Bilder fra byturen..->

Jeg fikk ikke bildene før i dag, så de kommer nå. Bildene er tatt fra bloggen til Emma, og siden jeg ikke har bra kamera på mobilen min måtte hun ta alle bildene.. (mohahaha!) ;p 

 

Til venstre ser dere det vi spiste på Tulla Fischer en Arti Barti pizza og til høyre ser dere det vi kjøpte på seven-eleven når vi venta på å bli henta og kjørt hjem. Jeg klarte ikke å spise opp den store isen min så jeg ga resten til en tigger vi fant like utenfor. Da hadde jeg gjort en god gjerning i dag også.
 
Bilde fra bussen - Emma og meg i midtbyen - Emma og meg utsenfor Tulla Fischer

Det ble ikke tatt så mange bilder av Karen ettersom hun tok de bildene :) kjempeglad i dere begge to, takk for en trivelig tur på byen! :)

- Hva gjorde du i går?

Ha en fin dag vidre :)

2 kommentarer: