23. juli 2011

travel dag...

22.07.2011

I dag var jeg på besøk hos en kompis av meg som heter Marius. Vi har snakka lenge og det var hyggelig å endelig møte han. Vi hadde på en måte en bli-kjent-dag, og det var utrolig koselig. Etter å ha vært hos han i noen timer ble jeg og Ragnhild henta for å sitte barnevakt for to små søte gutter :) Vi har vært dær fra kl 19:00 til ca. 00:30. Høres kansje ikke så travelt ut, og travelt var det jo forsåvidt ikke... Men jeg hadde ikke tid til å blogge, desverre.

I morgen skal jeg til pirbadet og på kvelden skal jeg på middag. Gleder meg! :)


- Har du vært barnevakt før?
- Har du gleda deg lenge til å ha møtt en du har snakka mye med?

Ha ei fin natt allesammen! :)

4 kommentarer:

  1. Ja jeg har sitter barnevakt før...
    Har faktisk gledet meg til å møte noen som jeg har snakket mye med !

    kjempe fin blogg søta mii <3

    klem <33

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har:)

    SvarSlett