30. september 2011

Missi er borte

Missi, katta mi er ute på langtur...

Hun har vært borte lenge nå og jeg blir ikke akurat mindre bekymret av den grunn. Hun har gått på p-piller noe som kan være en  av årsakene til at hun er borte. Katter som går på p-piller har nemmelig veldig stor sansynlighet for å få kreft. Når katter er syke gjemmer de seg for å samle krefter nok til å overleve. De gjemmer seg også når de vet de skal dø. Nå er det jo ikke sikkert at Missi gjemmer seg i det heletatt, det kan jo også hende hun bare går seg en veldig lang tur.
Her ser dere et bilde av at jeg bader Missi. Hun liker egentlig ikke vann, men når hun har vært ute å rulla seg i søla må hun bade. Strider litt imot til å begnne med, men det går veldig greit når en vet hvordan det skal gjøres.
Missi sitter ofte i vinduskarmen hjemme hos pappa. Hun pleier å se på alt det som fåregår der ute.


- Har ditt dyr stokket av før?

Ha en fortsatt fin kveld!

1 kommentar:

  1. Katten min-Pondus. før vi kasterte han, så var han borte i noen månder og jeg var så bekymret! men han kom tilbake:-D Håper hun kommer tilbake, jeg vet hvordan du har det...

    SvarSlett