12. september 2011

Leksehjelp

Nå er jeg hos Martin for å låne pc'en hans til noen skoleprosjekter. Dere skjønner jeg er hos pappa denne uka og hans mac har annet powerpoint program enn det jeg har brukt så om jeg skulle lånt hans mac måtte jeg begynt på nytt. Nettet hos pappa virker ikke på min pc noe som gjorde det vanskelig å gjøre det ferdig der. Jeg dro derfor til bestemor etter skolen. Jeg skrudde på pc'en hennes, men hun hadde tydeligvis ikke nett, så jeg fikk ikke gjort det hos henne heller. Deretter dro jeg til mamma for å prøve. Der fikk jeg opp powerpointen, men siden programmet ikke var oppdatert gikk det ikke an å redigere teksten. Jeg fikk derfor den ideèn om å spørre kammeraten min Martin. Han hadde som vanlig alt i orden og ordna som alltid opp.
Stor takk til deg Martin!
Anne og Martin på bursdag hos bestemor for ca. 1år siden =D

- Har du også hatt dataproblemer før?

Ha en super kveld dere også! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar