18. september 2011

Fest i Leksvik!

Vi skulle egentlig på fest i Leksvik, men det var nok best vi ikke dro. Jeg skulle gjerne vært der og passa på bestekompisen min, men det ble desverre ikke slik. Da vi våkna denne morgenen fikk vi fort beskjed om hendelsene i Leksvik. "Noen ble banket, noen ble sendt på legevakta og andre på sykehuset." Var det vi fikk høre. Senere kom det også frem at en gutt hadde sovnet i baksetet på en parkert bil. Noen hadde kommet og tatt av håndbrekket, og bilen trilla ned en bratt skråning.

Vi skjønte ikke helt hvem det kunne være, men jeg fikk etterhvert melding fra bestekompisen (skrevet på dialekt, men oversatt til bokmål) "Jeg satt i en bil som dro ned ei skråning siden en fyr kom og tok av håndbrekket til bilen så den falt 40-50meter nedover. Det var kunn jeg som var i bilen, og jeg satt i midten bak. Besvimte halvveis og nå/og i natt er/var jeg på st. Olavs (sykehuset) for å skjekke mulig nakkebrudd." Han hadde heldigvis ikke nakkebrudd, og kommer hjem i dag. Skjønner ikke hvordan folk kan gjøre noe slikt, er jo helt sykt. Kraftig skadd i nakken, men det kunne gått verre.



- Hvordan kan folk gjøre noe slikt?

 

God bedring <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar