8. september 2011

Lite blogging

Jeg beklager for virkelig for at det har vært lite blogging, og det kommer også til å fortsette å være lite blogging. Skolen har starta igjen og jeg går i 10. nå så det blir litt mer lekser og mer øving og mindre tid til blogging. Synd og si det, men utdanninga kommer nok først, selv om det kan være ganske kjedelig på skolen. Bruker litt tid på å finne ut hvilken utdanning jeg skal ta. Har lyst til å velge Design og Håndtverk (Tekstil).
Vi har fått ett nytt fag på skolen, foto, det er spennende siden vi skal lage oss et gammeldags kamera.
 
Vi skal lage et slikt kamera hver, bare i papp og ikke i tre. Når jeg ikke har lekser er jeg enten ute med venner eller tegner kjoler, strikker, hekler, syr, spinner eller slapper av. Jeg har lovet meg selv at om det blir for travet skal jeg ikke blogge, jeg blogger for å ha det gøy og for at andre kan lese, for at jeg vil, ikke for at jeg må.

- Har du også mye og gjøre?

Ha en fin dag da alle sammen! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar