10. september 2011

kino med Ragnhild!

I går ettermiddag kjørte jeg, pappa og Ragnhild mot byen. Da vi kom til Rørvika (der ferga er) måtte vi vente lenge før vi i det heletatt så ferga. Ferga kom, lasta av biler som normalt, men så dro hun igjen uten å laste ombord nye biler. Etter godt og vel en time kom en liten balje som brakte oss omsider over.

Kl: 20.15 beegynnte filmen jeg og Ragnhild skulle på. Kom inn i salen, den så full ut, men det kom bare flere og flere inn til salen. Når vi trodde det ikke var plass til flere kom det enda en stor gjeng. Hodejegerne var en bra film, var bare litt mye blod etter min smak. Det verste var at man får se at hovedpersonen trykker en hund i gaffelen på en traktor. Kjenner jeg får vondt inni meg bare med tanken. Litt overnaturlig at hovedpersonen overlever alt, men godt uttenkt helt til sisste slutt. Lett forståelige handlinger, og gode skuespillere gjør filmen verdt å se.

Ingen av oss tok bilder, desverre. Eller... Jeg tok to bilder av en utrolig pen bil som sto parkert like ved der pappa skulle plukke oss opp. En nydelig svart BMW, M3 med takluke og fullpakke. Har desverre ikke overføringskabel så får ikke lagt ut bildene av bilen, men den var lekker.

- Har du sett hodejegerne?
- Hva gjorde du i gårkveld?

Ha en fin dag! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar