14. september 2011

Dagen i dag

På skolen i dag hadde vi framvisning. Vi fikk tre oppgaver å velge mellom. Alle skulle gjøres, men kunn en av oppgavene skulle fremvises. Alle oppgavene gikk ut på å snakke eller ha powerpoint fremvisning om  temaet.
1. oppgaven gikk ut på å snakke litt om en nobels fredspris vinner.
2. oppgaven gikk ut på å forklare hva ungdom kan gjøre for å påvirke politikken i nærområdet.
3. oppgaven gikk ut på å snakke litt om hva som skjedde på Utøya. Hvordan det som skjedde vil påvirke folks tanker og følelser osv.
Jeg valgte oppgave 1, og snakka om Mor Theresa. Jeg mener selv det gikk bra, men skal bli gøy å se karakteren. Vi hadde foto og fortsatte på kameraet vårt. Jeg nermer meg slutten, mangler kunn en liten bit.


Etter skolen gikk jeg, Maja og Andrea ned til torget. Vi kjøpte oss noen vårruller. Deretter var det rett opp å trene. Først var det bare meg, Andrea og Maja, men etter kort stund kom også Ragnhild. Vi trena godt over en time før jeg og Andrea dro hjem til bestemødrene våre.

Nå blir det litt spanskøving (ettersom vi har spanskprøve i morgen), litt strikking og litt leting etter sanger. Jeg skal nemmelig synge på konsert i Leksvik kirke, er ikke helt sikker på når (det har vi nemmelig ikke fått beskjed om enda), men skal nok si i fra når jeg vet det.

- Hva har du gjort i dag?

Ha en søt kveld alle sammen! =D

2 kommentarer: