29. september 2011

Lite blogging..

Jeg vet det har vært lite blogging i det sisste, men jeg har rett og slett bare ikke følt for å blogge. Har vært litt trening, stikking, lekser og venner som har forårsaket pausen. Jeg var tidlig innstillt på at livet mitt ikke skulle bli en boble som bare dreide seg om blogging. Derfor tar jeg meg noen pauser, men har ikke slutta med blogginga.


Bildet er tatt på en fin resturang i gamlebyen i Nice.

I går var jeg med Ragnhild hjem fra skolen og vi tok noen bilder som jeg legger ut litt seinere. Vi dro også å trena i litt over en time, deretter dro jeg hjem til pappa.

Flere bilder kan du se på bloggen til Ragnhild.

Dagen i dag har vært som de fleste dager: SKOLE.
Jeg har også blitt ganske ferdig med vesten jeg holder på å stikke. Jeg vil bare strikke den litt lengre og kanskje hekle en søt kant rundt. Blir lagt ut bilder når den er ferdig. Jeg har også strikka en liten tunika i baby str. som det også kommer bilder av etterhvert. Har store planer om å legge ut et innlegg for å vise alle tingene jeg har lagd jeg har tilstede (har nemmelig gidd bort noen ting også som det kan bli litt vanskelig å få bilder av). Skal se hva jeg kan ordne.


Savnet dere lesere noe veldig og jeg kjenner det lille ekstra når jeg vet det er en god del som leser bloggen min. Skal se om det blir litt mere blogging fremover.


- Hva har du gjort de sisste dagene?


Ha ei god natt alle sammen! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar