7. oktober 2011

Pakking

I dag er det fredag, og jeg skal som på alle andre fredager pakke. Hver fredag bytter jeg nemmelig bosted, siden jeg bor annenhver uke til mamma og pappa. Har laget meg en pakkeliste for å klare å huske alt som skal med til og fra.

  • Sokker
  • Undertøy
  • Minst en kjole
  • Festantrekk (i tilfelle det dukker opp en fest)
  • Kosedress
  • Sminke
  • Accessories
  • Skolesaker (vanligvis, men nå har vi ferie)
  • Håndarbeid
  • + ekstra
 Det er nemmelig ikke min sterkeste side å huske på ting, men med huskeliste går det som regel greit. Mamma og pappa bor jo uansett ikke så langt fra hverandre, så det gjør jo ikke noe om jeg glemmer iblandt.

- Reiser og pakker du ofte? 

Ha en fin dag alle lesere! =D

3 kommentarer:

  1. Jeg tror nok ikke jeg pakker så ofte som du ;P

    SvarSlett
  2. Jeg reiser veeeldig skjeldent... men elsker å pakke :D ♥

    SvarSlett
  3. Mette: hehe, skal nok litt til :)

    Andrea: det elsker jeg også :p

    SvarSlett