15. oktober 2011

Ser du veien?

Det er vondt Ã¥ presse seg selv til Ã¥ klare ting. 
  • Løpe lange turer
  • Komme over kjærlighetssorg
  • NÃ¥ nye topper
  • Gjøre ting du ikke trodde du kunne klare
  • ++osv. 
Det er godt å mestre, oppdage og lykkes. Komme vidre, og passere dørstokken. Det handler alltid om å overgå seg selv å oppdage nye muligheter. Når du tar et valg, stenger du ute alle andre alternativer, lukker andre viduer. Når du lukker et vindu, åpnes et nytt.


Du er ved et veikryss, du ser ikke skiltet nedenfor, og vet heller ikke hvilken vei du skal ta. Du vet at uansett hva du velger, får det konsekvenser, og er usikker på om du velger det riktige. Ingen kan svare deg på dette, for ingen vet konsekvensene, ingen vet spørsmålet og det er kunn deg det gjelder. Det er ditt liv, dine muligheter og dine konsekvenser.



"Så hvorfor presser jeg meg selv, selv om det gjør vondt? Fordi det føles utrolig godt når jeg lykkes".

- Har du lykkes før?

Ha en super dag! =D

2 kommentarer:

  1. Du skriver så godt Anne, du er så reflektert :)Det å synge i begravelsen til mormoren sin måtte ha vært en utrolig utfordring, og du greide det og sang så fint :)<3

    SvarSlett
  2. takk :) ja det var veldig vanskelig. Jeg trodde jeg skulle klare å synge begge sangene, men på den sisste sangen måtte jeg bare ty til tårene når jeg fikk se alle andre som gråt :/

    SvarSlett