14. oktober 2011

Hva skal jeg blogge om?

Jeg har ikke et veldig spennende liv, og det er ikke alt jeg vil dele med hele verden. Det blir derfor ganske lite blogging og veldig mye jeg egentlig vil, men ikke skal blogge. Senere kommer jeg også til å blogge mer om drømmene mine hvor personene i drømmene får kallenavn. Dere vil også få høre mer om forskjellige yndlingsplasser jeg har, hvordan drømmehuset, rommene og hagen ser ut osv.
Noen ganger i livet kommer man til steder hvor det føles ut som livet ikke går lengre, du har kommet så langt du tror du klarer. Etter kort stund skjønner man ikke hvordan man kunne tenke noe slikt, kanskje har man ikke gjort noe av det man hadde tenkt å gjøre. Det er lett å gi opp når det blir tungt, er ikke alltid like gøy å dra lasset. "Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere".


Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar