26. oktober 2011

Overnatter hos Katarina

I natt skal jeg sove hos ei kjempe kos jente som heter Katarina. Hun har seriøst den beste latteren og er rett og slett den herligste jenta jeg vet om. Vi var voksne nok til å lage oss fisk til middag selv om foreldrene ikke var her. Vi passer på lillebroren til Katarina som heter Aron, det går jo veldig greit for han er utrolig rolig av seg.


I morgen har vi OD-dag. Det er den dagen skole-elever rundt om kring samler inn penger som skal gå til forskjellige land som trenger hjelp. OD-dagen går ut på at ungdommen drar ut i arbeid for å få inn penger. I år skal hver elev få inn minst 300,- fra arbeidsplassen for å støtte innsamlingen.

Jeg og Katarina skal jobbe på SAGA - settefiskanlegg. Det kommer til å bli utrolig spennende og jeg gleder meg veldig =D På med kjeledressene og skoene og holde på med fisken. Herlig altså! =D

- Hva har du gjort i dag?
- Deltar du også på OD-dagen?




Ha ei god natt alle sammen! =D

2 kommentarer: