7. november 2011

Lesere?

Jeg er utrolig stolt over å ha så mange lesere som jeg har. Dere har vært utrolige alle sammen! Jeg har tilsammen posta 128 inlegg og jeg har hatt kjempemange sidevisninger. Bare se her:

Norway - 4 470
United States - 62
Russia - 42
Sweden - 23
United Kingdom - 14
New Zealand - 8
Ukraine - 8
Germany - 6
Spain - 6
Canada - 5
Italy - 5
Netherlands - 4

Jeg synes hvertfall det er bra. Jeg har jo ikke blogga så regelmessig som jeg egentlig burde, men det er rett og slett ikke et slikt liv jeg vil ha. Jeg har andre ting å gjøre om dagene.

Selv om dere er litt dårlige til å legge igjen kommentarer vet jeg iallefall at dere leser bloggen min ;)

Ha en strålende dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Du e flenk t å blogg vettu ; )) Bli læsera av det :D ♥♥♥ gla i dæ anne!

    SvarSlett
  2. aw :* takk Mette, du e no helt super! besøk bloggen hennes: http://smette.blogg.no den er virkelig verdt å lese! :D

    gla i dæ å :*

    SvarSlett